Hírek, Újdonságok

Dropshipping Rendszer

Mi az a Dropshipping üzleti modell és miként működik a valóságban?
 
Egyszerű egy ilyen rendszert felépíteni? Elméletben igen, a valóságban nem. Erre szeretnék gyors megoldást kínálni azon webshop rendszert üzemeltetők számára, akiknek nincs saját raktárkészletük, és minimális befektetéssel szeretnének egy saját profitorientált webshop rendszert üzemeltetni minimális személyzeti befektetéssel.
Szeretné ha:
Saját webshop rendszerbe importálni sok száz terméket amelyek eladása után Ön profitálhat?
Szeretné saját jutalékértékek beállítani? ( Korlátlan lehetőség)
Saját egyedi termékpiacát szeretné kiépíteni saját kategóriastruktúrával?
A megoldás készen van, csak meg kell rendelnie. Az eredmények elég hamar láthatóak lesznek.
 
 
Előnyök:
 

1 Pénforgalom növelése és biztonság : Mivel nem raktározza meg a terméket, addig nem fizet, amíg a termék eladásra nem kerül.

2 Skálázhatóság: Tesztelje a termékeket és gyorsan húzzon be új termékeket a webshopjába anélkül, hogy viseli a tömeges megrendelés terheit.

3 Növelje az ügyfelek élettartamát: Az új és kibővített termékválaszték következetes hozzáadásának képessége révén meglévő ügyfelei továbbra is elkötelezettek maradhatnak, és visszatérhetnek, hogy megnézhessék, milyen új elemeket vásároltak meg. A Dropshipping rendszerű webshopok üzletek erre a koncepcióra épülnek.

4 Alacsony induló költség: Beruházás nélkül elindíthatja az értékesítést, mert nem kell nagykereskedéstől vásárolnia, vagy a saját termékeinek gyártási költségeit fedeznie.

5 Új piacokra való kiterjesztés engedélyezése: Előfordulhat, hogy a termék nemzetközi határokon átnyúló megszerzése költséges és kihívásokkal jár, ám ha stratégiai helyzetben lévő beszállítókkal társul, gyakran elérheti ugyanazon vagy hasonló termékkínálatot, és gyorsan kiszállíthatja azokat. Ez lehetővé teszi a piac tesztelését és annak ellenőrzését, hogy egy adott termék érdemes-e importálni vagy sem..

6 Csökkentse a költségeket: Minden alkalommal, amikor meg kell érintnie egy terméket az ellátási láncban, költségekkel jár. Az óceáni teherfuvarozási szolgáltatások, a kikötői műveletek, a LTL és az FTL szolgáltatások, valamint a raktári alkalmazottak bekerülnek az eladott áruk költségeibe. Gyakran előfordul, hogy a termékkínálat egy százaléka magasabb nettó üzleti haszonkulcsot eredményezne, ha dropszállítással történne a raktárból a kikerülése.

7 Gyakorlatilag korlátlan készlet: A dropshipping-ipar egyik fő oka a kiskereskedők és a beszállítók elleni készlethiány vagy többlet. A dropshipping online készletből dolgozik, és nem kell figyelni a mennyiségeket. Automatikusan mennyiségkövető a rendszer.

Partnerprogrm csatlakozási lehetőség.
 
Adj ki a webshopját jutalékrendszerbe több felhasználónak! Így Ön is és mások is profitálhatnak a vásárlásokból!
Használja az Internet Szociális hálóját a vásárlások maximalizálására, és a profit marge-ok növelésére. ( Facebook, Twitter, Google ) integráció.
 
 
A fenti ábra bemutatja miként is működik a dropshipping rendszer.
  • Amennyiben már van webáruháza, mi elkészítjük a csatolót hozzá.
  • Amennyiben nem rendelkezik webáruházzal, mi feltelepítünk Önnek egyet és a termékszinkronizációs részt összehangoljuk a dropshipping szolgáltatóval.
Ajánlott Dropshipping Partner Integrációk:
 
griffati dropshipping rendszer  aliexpress dropshipping rendszer bigbuy dropshipping rendszer 
 
 Ajánlott webshop rendszerek:
 
prestashop dropshipping rendszer  shopify dropshipping rendszer 
 
Kérjen árajánlatot, munkatársuk kszívesen áll az Ön rendelkezésére!
 
Green Team

PRIMO PRO CRM

PRIMO CRM bárhonnan, bárhogyan, bármikor. Az Ügyfél a kulcs..

 

crmprimo

Mi is az a CRM? A Customer Relationship Management  angol rövidítése, ami egyszerűen annyit jelent, Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer. Első szóra bizony furcsának tűnhet, hogy egy rendszer miként tud ügyfelekkel kommunikálni, szerződéseket nyílvántartani, esetenként feladatokat követni, de bizony a valóságban ezt egy jól megtervezett és megírt, Webes technológián alapuló rendszer tudja. Sőt ennél sokkal többet is tud! 

Lássuk csak mire is képes ez a rendszer amelyet kínálunk.

Elsősorban ügyfelek kezelésére, értékesítési lehetőségek (Leadek), projektek és számlák gyors és hatékony létrehozására lett kifejlesztve.


A Primo CRM teljes körű ügyfélkapcsolat-kezelő szoftver, amely nagyszerűen illeszkedik szinte minden cég profiljához, az egyéni vállalkozótól akár a több száz alkalmazottal rendelkező multicéghez. Letisztult és modern kialakításával a Primo CRM segítségével professzionálisabbá válhat ügyfelei számára, és egyidejűleg javíthatja az üzleti teljesítményét.


Az ügyfelek kezelése egy cég számára a legmeghatározóbb feladat , és ebben Primo CRM a leghatékonyabb:

  • Projektek létrehozása és kezelése, majd számlázása az erőteljes Projekt Management funkcióval.
  • Feladat létrehozása számos Primo CRM-szolgáltatáshoz, hogy maradj mindig naprakész és felkészült az ügyfeleid számára.
  • Szakmailag professzionális nagyszerű becslések és számlák készítése a rendszerrel.

  • Hatékony támogató rendszer, amely képes automatikusan importálni bejelentéseket és azokat feldolgozni.
  • Követheted a feladatokra szánt időt, projekttagokra lebontva, majd ezeket közvetlenül ki is számlázhatod.
  • Az alkalmazottak képesek lesznek nyomon követni a feladat előrehaladását anélkül, hogy hozzáférnének a projekthez.
  • Lead-ek sokrétű felkutatása, (regisztrálását segítő form), követése majd ügyféllé konvertálása.
  • Az automatikus Lead import képesség az e-mailekből, jegyzetek hozzáadásából, javaslatok létrehozásából származhat.  A Lead-eket szakaszokban. lehet rendezni.

  • Elegáns javaslatokat készíthet a Lead-ek vagy ügyfelek számára, és növelheti ezzel az értékesítés volumenét.
  • Feljegyzi és követi a vállalat / projekt költségeit, és képes számlázni az ügyfeleknek és automatikusan konvertálja számlává és kiküldi a megfelelő ügyfélnek.

  • Növeli az ügyfelek megtartását, követését a beépített algoritmusok segítségével.
  • KANBAN Pipline feladatkövetés
  • Használja a Célkövetés (Goals Tracking) funkciót az értékesítési célok szem előtt tartására.
  • Használja a Szerződések funkciót a jelenlegi és a jövőbeni értékesítés lezárásához.
  • Az egyéni mezők további információkat tárolhatnak az ügyfelekről, a Leadekről stb.

  • Integrált emlékeztető rendszer ( E-mail, Belépés utáni felugró ablak, stb.)
  • Integrált szerződéskövetési rendszer ( Határidők, lejáró határidő emlékeztető e-mailek automatikus kiküldése)
  • Integrált dokumentumkezelő rendszer, jogosultsági szintekkel.

Priomo CRM rendszerÖsszességében a Primo CRM  egy olyan összetett Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer amelynek a bevezetésével, és használatával jelentős időmegtakarítást érhet el cégénél, és amivel növelni tudja hatékonyságát és bevételeit, továbbá átláthatóbbá tudja tenni cége ügyfélkörét, várható kiadásait, szolgáltatásait, költségeit.

A rendszer hibátlan működését cégünk biztosítja.

Primo CRM telepítése domainfüggő, domainenként 300.000 Ft

Telepítés, Oktatás és rendszerbeállítás 40.000 Ft

Üzembehelyezési idő: 1 hét.

Kérjen tőlünk árajánlatot,  mi visszahívjuk és küldünk egy DEMO rendszert!