Hírek, Újdonságok

PRIMO PRO CRM

PRIMO CRM bárhonnan, bárhogyan, bármikor. Az Ügyfél a kulcs..

 

crmprimo

Mi is az a CRM? A Customer Relationship Management  angol rövidítése, ami egyszerűen annyit jelent, Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer. Első szóra bizony furcsának tűnhet, hogy egy rendszer miként tud ügyfelekkel kommunikálni, szerződéseket nyílvántartani, esetenként feladatokat követni, de bizony a valóságban ezt egy jól megtervezett és megírt, Webes technológián alapuló rendszer tudja. Sőt ennél sokkal többet is tud! 

Lássuk csak mire is képes ez a rendszer amelyet kínálunk.

Elsősorban ügyfelek kezelésére, értékesítési lehetőségek (Leadek), projektek és számlák gyors és hatékony létrehozására lett kifejlesztve.


A Primo CRM teljes körű ügyfélkapcsolat-kezelő szoftver, amely nagyszerűen illeszkedik szinte minden cég profiljához, az egyéni vállalkozótól akár a több száz alkalmazottal rendelkező multicéghez. Letisztult és modern kialakításával a Primo CRM segítségével professzionálisabbá válhat ügyfelei számára, és egyidejűleg javíthatja az üzleti teljesítményét.


Az ügyfelek kezelése egy cég számára a legmeghatározóbb feladat , és ebben Primo CRM a leghatékonyabb:

  • Projektek létrehozása és kezelése, majd számlázása az erőteljes Projekt Management funkcióval.
  • Feladat létrehozása számos Primo CRM-szolgáltatáshoz, hogy maradj mindig naprakész és felkészült az ügyfeleid számára.
  • Szakmailag professzionális nagyszerű becslések és számlák készítése a rendszerrel.

  • Hatékony támogató rendszer, amely képes automatikusan importálni bejelentéseket és azokat feldolgozni.
  • Követheted a feladatokra szánt időt, projekttagokra lebontva, majd ezeket közvetlenül ki is számlázhatod.
  • Az alkalmazottak képesek lesznek nyomon követni a feladat előrehaladását anélkül, hogy hozzáférnének a projekthez.
  • Lead-ek sokrétű felkutatása, (regisztrálását segítő form), követése majd ügyféllé konvertálása.
  • Az automatikus Lead import képesség az e-mailekből, jegyzetek hozzáadásából, javaslatok létrehozásából származhat.  A Lead-eket szakaszokban. lehet rendezni.

  • Elegáns javaslatokat készíthet a Lead-ek vagy ügyfelek számára, és növelheti ezzel az értékesítés volumenét.
  • Feljegyzi és követi a vállalat / projekt költségeit, és képes számlázni az ügyfeleknek és automatikusan konvertálja számlává és kiküldi a megfelelő ügyfélnek.

  • Növeli az ügyfelek megtartását, követését a beépített algoritmusok segítségével.
  • KANBAN Pipline feladatkövetés
  • Használja a Célkövetés (Goals Tracking) funkciót az értékesítési célok szem előtt tartására.
  • Használja a Szerződések funkciót a jelenlegi és a jövőbeni értékesítés lezárásához.
  • Az egyéni mezők további információkat tárolhatnak az ügyfelekről, a Leadekről stb.

  • Integrált emlékeztető rendszer ( E-mail, Belépés utáni felugró ablak, stb.)
  • Integrált szerződéskövetési rendszer ( Határidők, lejáró határidő emlékeztető e-mailek automatikus kiküldése)
  • Integrált dokumentumkezelő rendszer, jogosultsági szintekkel.

Priomo CRM rendszerÖsszességében a Primo CRM  egy olyan összetett Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer amelynek a bevezetésével, és használatával jelentős időmegtakarítást érhet el cégénél, és amivel növelni tudja hatékonyságát és bevételeit, továbbá átláthatóbbá tudja tenni cége ügyfélkörét, várható kiadásait, szolgáltatásait, költségeit.

A rendszer hibátlan működését cégünk biztosítja.

Primo CRM telepítése domainfüggő, domainenként 120.000 Ft + Áfa

Telepítés, Oktatás és rendszerbeállítás 40.000 Ft.+Áfa.

Üzembehelyezési idő: 1 hét.

Kérjen tőlünk árajánlatot,  mi visszahívjuk és küldünk egy DEMO rendszert!


Kisvállalati CRM rendszerünk - WeBOS

Az ügyfélkapcsolat-kezelés (Customer Relationship Management - CRM) fogalma egy cég saját partnerei felé irányuló folyamatainak leírására vonatkozik. Egy CRM szoftver célja, hogy ezeket a folyamatokat támogassa, illetve a jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tárolja. Ezen megoldás kifejlesztésén dolgozott cégünk, és egy versenyképes webes megjelenéssel rendelkező CRM rendszert hoztunk létre. Cégtevékenység szempontjából maximálisan paraméterezhető és formálható rendszerünk, moduláris felépítésű CRM ( Ügyfélkapcsolati ) rendszert fejlesztettünk amelyet bármilyen cég tevékenységére, ügyféltámogatási, szolgáltatásoldali és terméktamogatási feladatainak támogatására ajánlunk.

A WeBOS CRM rendszer fő előnye, hogy az ügyfél gépén futó Outlook integrációt támogatja ( Outlook 2007, Outlook 2010, Outlook 2013, Outlook 2016). Az Outlook bővítményt ingyen rendelkezésükre bocsájtjuk.

A saját kontaktjait egy központi adatbázsiban tárolja, és szinkronizálja őket. A naptárbejegyzésket illetve eseményeket is szinkronizálja, így aki a CRM rendszerhez hozzáfér, az központosítva lát minden eseményt és naptárbejegyzést feladatot, projektet és statisztikát.

WeBOS CRM rendszerek funkciói

A CRM szoftver a marketing, értékesítési, ügyfélszolgálati és call center területeket támogatja. Elterjedésük a nagyvállalatoknál kezdődött, de a technológia fejlődése és a szoftverszállítók éles versenyéből adódó árcsökkenés miatt ma már a közép, sőt a kisvállalatok számára is elérhetőek.

A CRM szoftver alapfunkciói:

  • Ügyfél, potenciális ügyfél és kapcsolattartó adatok kezelésére
  • Dokumentumok kezelésére akár ( Google Drive, vagy OneDrive) import-export funkcióval helytakarékosság végett
  • Marketing kampányok kezelésére
  • Folyamatban lévő projektek kezelésére
  • Feladatmegosztásos projekttámogatás
  • Remarketing kampányok kezelésére
  • Értékesítési üzleti lehetőségek kezelésére
  • Üzleti prognózisok felállítására
  • Döntéstámogató funkciók
  • Grafikonok és kimutatások
  • Ügyfélszolgálati bejelentések (ügyek) kezelésére
  • A call centerekben folyó értékesítési és ügyfélszolgálati munka speciális üzleti folyamatainak kezelésére
  • A fenti területek átfogó elemzésének biztosítására

A CRM folyamatok köre magában foglal minden olyan folyamatot, amely valamilyen formában köthető az ügyfelekkel való együttműködéshez, a meglévő ügyfelek kiszolgálásához, a nekik történő újraértékesítéshez vagy a potenciális ügyfelek megkereséséhez. A CRM fogalom elterjedése és a leggyakoribb használata szorosan köthető az ezeket a folyamatokat támogató szoftverekhez, amelyek ezen a néven a kilencvenes évek közepe óta léteznek.

Kérjen ajánlatot rendszerünkről és hamarosan egy személyreszabott DEMO hozzáféréssel jelentkezünk!

Adatszolgáltatás

Kérjük röviden adja meg adatait, munkatársunk visszahívja Önt!

Neve/ Cégneve(*)
Kérjük adja meg nevét.

Telefonszám(*)
Érvénytelen

E-mail(*)
Invalid email address.

(*)

Érvénytelen karakter begépelés. Kérjük próbálja újra!