PRIMO PRO CRM

PRIMO CRM bárhonnan, bárhogyan, bármikor. Az Ügyfél a kulcs..

 

crmprimo

Mi is az a CRM? A Customer Relationship Management  angol rövidítése, ami egyszerűen annyit jelent, Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer. Első szóra bizony furcsának tűnhet, hogy egy rendszer miként tud ügyfelekkel kommunikálni, szerződéseket nyílvántartani, esetenként feladatokat követni, de bizony a valóságban ezt egy jól megtervezett és megírt, Webes technológián alapuló rendszer tudja. Sőt ennél sokkal többet is tud! 

Lássuk csak mire is képes ez a rendszer amelyet kínálunk.

Elsősorban ügyfelek kezelésére, értékesítési lehetőségek (Leadek), projektek és számlák gyors és hatékony létrehozására lett kifejlesztve.


A Primo CRM teljes körű ügyfélkapcsolat-kezelő szoftver, amely nagyszerűen illeszkedik szinte minden cég profiljához, az egyéni vállalkozótól akár a több száz alkalmazottal rendelkező multicéghez. Letisztult és modern kialakításával a Primo CRM segítségével professzionálisabbá válhat ügyfelei számára, és egyidejűleg javíthatja az üzleti teljesítményét.


Az ügyfelek kezelése egy cég számára a legmeghatározóbb feladat , és ebben Primo CRM a leghatékonyabb:

  • Projektek létrehozása és kezelése, majd számlázása az erőteljes Projekt Management funkcióval.
  • Feladat létrehozása számos Primo CRM-szolgáltatáshoz, hogy maradj mindig naprakész és felkészült az ügyfeleid számára.
  • Szakmailag professzionális nagyszerű becslések és számlák készítése a rendszerrel.

  • Hatékony támogató rendszer, amely képes automatikusan importálni bejelentéseket és azokat feldolgozni.
  • Követheted a feladatokra szánt időt, projekttagokra lebontva, majd ezeket közvetlenül ki is számlázhatod.
  • Az alkalmazottak képesek lesznek nyomon követni a feladat előrehaladását anélkül, hogy hozzáférnének a projekthez.
  • Lead-ek sokrétű felkutatása, (regisztrálását segítő form), követése majd ügyféllé konvertálása.
  • Az automatikus Lead import képesség az e-mailekből, jegyzetek hozzáadásából, javaslatok létrehozásából származhat.  A Lead-eket szakaszokban. lehet rendezni.

  • Elegáns javaslatokat készíthet a Lead-ek vagy ügyfelek számára, és növelheti ezzel az értékesítés volumenét.
  • Feljegyzi és követi a vállalat / projekt költségeit, és képes számlázni az ügyfeleknek és automatikusan konvertálja számlává és kiküldi a megfelelő ügyfélnek.

  • Növeli az ügyfelek megtartását, követését a beépített algoritmusok segítségével.
  • KANBAN Pipline feladatkövetés
  • Használja a Célkövetés (Goals Tracking) funkciót az értékesítési célok szem előtt tartására.
  • Használja a Szerződések funkciót a jelenlegi és a jövőbeni értékesítés lezárásához.
  • Az egyéni mezők további információkat tárolhatnak az ügyfelekről, a Leadekről stb.

  • Integrált emlékeztető rendszer ( E-mail, Belépés utáni felugró ablak, stb.)
  • Integrált szerződéskövetési rendszer ( Határidők, lejáró határidő emlékeztető e-mailek automatikus kiküldése)
  • Integrált dokumentumkezelő rendszer, jogosultsági szintekkel.

Priomo CRM rendszerÖsszességében a Primo CRM  egy olyan összetett Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer amelynek a bevezetésével, és használatával jelentős időmegtakarítást érhet el cégénél, és amivel növelni tudja hatékonyságát és bevételeit, továbbá átláthatóbbá tudja tenni cége ügyfélkörét, várható kiadásait, szolgáltatásait, költségeit.

A rendszer hibátlan működését cégünk biztosítja.

Primo CRM telepítése domainfüggő, domainenként 120.000 Ft + Áfa

Telepítés, Oktatás és rendszerbeállítás 40.000 Ft.+Áfa.

Üzembehelyezési idő: 1 hét.

Kérjen tőlünk árajánlatot,  mi visszahívjuk és küldünk egy DEMO rendszert!