PRIMO CRM bárhonnan, bárhogyan, bármikor. Az Ügyfél a kulcs..
Mi is az a CRM? A Customer Relationship Management angol rövidítése, ami egyszerűen annyit jelent, Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer. Első szóra bizony furcsának tűnhet, hogy egy rendszer miként tud ügyfelekkel kommunikálni, szerződéseket nyílvántartani, esetenként feladatokat követni, de bizony a valóságban ezt egy jól megtervezett és megírt, Webes technológián alapuló rendszer tudja. Sőt ennél sokkal többet is tud!
Lássuk csak mire is képes ez a rendszer amelyet kínálunk.
Elsősorban ügyfelek kezelésére, értékesítési lehetőségek (Leadek), projektek és számlák gyors és hatékony létrehozására lett kifejlesztve.
A Primo CRM teljes körű ügyfélkapcsolat-kezelő szoftver, amely nagyszerűen illeszkedik szinte minden cég profiljához, az egyéni vállalkozótól akár a több száz alkalmazottal rendelkező multicéghez. Letisztult és modern kialakításával a Primo CRM segítségével professzionálisabbá válhat ügyfelei számára, és egyidejűleg javíthatja az üzleti teljesítményét.
Az ügyfelek kezelése egy cég számára a legmeghatározóbb feladat , és ebben Primo CRM a leghatékonyabb:
- Projektek létrehozása és kezelése, majd számlázása az erőteljes Projekt Management funkcióval.
- Feladat létrehozása számos Primo CRM-szolgáltatáshoz, hogy maradj mindig naprakész és felkészült az ügyfeleid számára.
- Szakmailag professzionális nagyszerű becslések és számlák készítése a rendszerrel.
- Hatékony támogató rendszer, amely képes automatikusan importálni bejelentéseket és azokat feldolgozni.
- Követheted a feladatokra szánt időt, projekttagokra lebontva, majd ezeket közvetlenül ki is számlázhatod.
- Az alkalmazottak képesek lesznek nyomon követni a feladat előrehaladását anélkül, hogy hozzáférnének a projekthez.
- Lead-ek sokrétű felkutatása, (regisztrálását segítő form), követése majd ügyféllé konvertálása.
- Az automatikus Lead import képesség az e-mailekből, jegyzetek hozzáadásából, javaslatok létrehozásából származhat. A Lead-eket szakaszokban. lehet rendezni.
- Elegáns javaslatokat készíthet a Lead-ek vagy ügyfelek számára, és növelheti ezzel az értékesítés volumenét.
- Feljegyzi és követi a vállalat / projekt költségeit, és képes számlázni az ügyfeleknek és automatikusan konvertálja számlává és kiküldi a megfelelő ügyfélnek.
- Növeli az ügyfelek megtartását, követését a beépített algoritmusok segítségével.
- KANBAN Pipline feladatkövetés
- Használja a Célkövetés (Goals Tracking) funkciót az értékesítési célok szem előtt tartására.
- Használja a Szerződések funkciót a jelenlegi és a jövőbeni értékesítés lezárásához.
- Az egyéni mezők további információkat tárolhatnak az ügyfelekről, a Leadekről stb.
- Integrált emlékeztető rendszer ( E-mail, Belépés utáni felugró ablak, stb.)
- Integrált szerződéskövetési rendszer ( Határidők, lejáró határidő emlékeztető e-mailek automatikus kiküldése)
- Integrált dokumentumkezelő rendszer, jogosultsági szintekkel.
Összességében a Primo CRM egy olyan összetett Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer amelynek a bevezetésével, és használatával jelentős időmegtakarítást érhet el cégénél, és amivel növelni tudja hatékonyságát és bevételeit, továbbá átláthatóbbá tudja tenni cége ügyfélkörét, várható kiadásait, szolgáltatásait, költségeit.
A rendszer hibátlan működését cégünk biztosítja.
Primo CRM telepítése domainfüggő, domainenként 850.000 Ft + Áfa
Telepítés, Oktatás és rendszerbeállítás 80.000 Ft + Áfa
Üzembehelyezési idő: 1 hét.
Kérjen tőlünk árajánlatot, mi visszahívjuk és küldünk egy DEMO rendszert!